parallax layer

Project gemeente Velsen door Cycle Media

Promotie kavelverkoop via Facebook

Facebook leent zich niet alleen uitstekend als platform om specifieke doelgroepen te bereiken en interactie binnen een community te verhogen. Cycle Media heeft voor de gemeente Velsen een campagne opgezet om de verkoop van kavels en woonpercelen te bevorderen. De campagne is nu ingezet om een stukje bewustwording te creëren onder de bewoners van Velsen. Zo is er gepoogd om in een korte tijd (4-5 dagen) zoveel mogelijk mensen te bereiken en een kijkje te laten nemen op de digitaal uitgebrachte nieuwsbrief.

In de volgende fase, de verkoopmanifestatie, kan de campagne juist commerciëler worden ingezet. Doelstellingen voor deze fase kunnen bijvoorbeeld website traffic en leadgeneratie zijn. Facebook is zo ingesteld dat alle conversies meetbaar zijn, op die manier weet je precies wat je uitgeeft aan een campagne en wat je er voor terug krijgt.

Resultaten:

  • 15.000 personen bereikt
  • 1.000 website klikken
  • 1.500 betrokken personen
      De case van de kavelverkoop in Velsen laat zien dat via Facebook de doelgroep snel en effectief bereikt kan worden. Cycle Media deed al meerdere campagnes voor nieuwbouwprojecten en kavelverkoop in gemeenten.
parallax layer