102.620
Personen bereikt
5.862
Klikken op links
Per klik
60.484
Videoweergaven tot 100%
102.620
Personen bereikt
5.862
Klikken op links
Per klik
60.484
Videoweergaven tot 100%

Aanpak

De Bascule, een academisch centrum voor kinder- en jeugdpsychiatrie, heeft ons ingeschakeld voor hulp bij het werven via sociale media.

We hebben succes geboekt door gebruik te maken van vacaturevideo's, een kandidaat pipeline, doelgerichte advertenties en een geoptimaliseerde landingspagina. In de eerste fase hebben we een employer branding video (verzorgd door Public Cinema) verspreid onder de doelgroep op LinkedIn en Facebook.

Geïnteresseerden werden vervolgens meegenomen in de pipeline, waar ze op de landingspagina verdiepende vacaturevideo's te zien kregen. Dit creëerde een persoonlijke en warme online wervingservaring.

Resultaten

In een periode van drie weken hebben we een bereik van iets meer dan 102.620 mensen gerealiseerd, waarvan bijna 5.862 mensen hebben geklikt op de link naar de landingspagina van De Bascule. Uiteindelijk hebben zes potentiële kandidaten gereageerd op de vacature.

Na een grondige sollicitatieronde zijn er twee geschikte kandidaten geselecteerd en aangenomen door de organisatie. Deze wervingscampagne kan dus als succesvol worden beschouwd.

Klant aan het woord

-

Download jouw blauwdruk

en Ontvang hem direct in je mailbox!
Bedankt, je vindt je
download in je inbox!
Oops! Er is helaas iets fout gegaan... Probeer het opnieuw

Geïnspireerd
geraakt?
Laat een berichtje
achter...

Of bel ons. We maken graag een praatje!
Bedankt!
Een mailtje is
onderweg naar jou!
Oops! Er is helaas iets fout gegaan... Probeer het opnieuw