Helaas krijgen veel jongeren nog steeds niet de mentale zorg die zij nodig hebben. G-Moji probeert met 500 jongeren de mentale zorg voor jongeren te verbeteren. Deze campagne leverde Cyclemedia zelfs de tweede plek op voor beste contentcampagne tijdens de Marketing Grandprix!
Helaas krijgen veel jongeren nog steeds niet de mentale zorg die zij nodig hebben. G-Moji probeert met 500 jongeren de mentale zorg voor jongeren te verbeteren. Deze campagne leverde Cyclemedia zelfs de tweede plek op voor beste contentcampagne tijdens de Marketing Grandprix!
Garage2020, Public Cinema en Cyclemedia hebben samengewerkt om te strijden voor verbeterde mentale zorg voor jongeren. Garage2020 en Levi van Dam hebben de app G-Moji ontwikkeld. In plaats van lange vragenlijsten over hun mentale toestand konden jongeren in deze app eenvoudigweg dagelijks met een emoji aangeven hoe ze zich voelden. Daarnaast werden telefoongebruik en fysieke activiteit bijgehouden om vroegtijdig negatieve patronen te herkennen. Visuele partner Public Cinema heeft video's geproduceerd waarin jongeren hun verhaal vertelden. Het was de taak van Cyclemedia om via Facebook en Instagram 500 jongeren te werven die de app gedurende een maand zouden testen.
Binnen een periode van vier weken hebben we succesvol 530 jongeren kunnen werven die bereid waren om de app gedurende een maand te testen! Met onze online campagne hebben we maar liefst 43.000 jongeren weten te bereiken, waarvan 3.300 daadwerkelijk op de link naar de G-Moji-website hebben geklikt. G-Moji kreeg ook aandacht op prominente nieuwswebsites, zoals RTL Nieuws en het AD.