Focus op de belangrijkste doelstellingen

Door elke campagne uitvoerig te evalueren, en hierbij de focus te leggen op de belangrijkste doelstellingen, kunnen wij bepalen of een campagne succesvol is geweest. Wij houden hierbij onze eigen prestatiemaatstaven aan. Zo meten wij tussentijds de resultaten van een campagne na en weten wij of bijsturing noodzakelijk is. Hierover houden wij contact met de klant.

Social media rapportages

Wij weten als geen ander dat het maken van een social media rapportage van groot belang is voor elke communicatie- of marketingafdeling. Wij brengen de belangrijkste statistieken rondom jouw social media activiteit bij elkaar. Zo ben je in staat om te controleren of je jouw opgestelde doelstellingen behaald hebt. Met zo’n rapportage kun je veel leren: welke posts hebben het het beste gedaan? Door wie worden mijn berichten het meest bekeken? En welke vorm presteert beter: een video of toch een link met een landingspagina? Ook voor de rest van de organisatie is een rapportage van groot belang. Zo kun je gemakkelijk de behaalde resultaten rapporteren aan diegenen die de beslissingen maken.


Wil je hier meer over weten?

We denken graag met je mee over om erachter te komen welke mogelijkheden het beste aansluiten op jouw behoeften. Vragen? Schroom niet om contact op te nemen.

Bel mij terug

Vul hieronder je gegevens in en wij nemen contact met je op.