Zo betrek je inwoners bij jouw projecten

Social media is al een belangrijk onderdeel binnen het communicatieplan van jouw organisatie. Om nog meer uit de mogelijkheden van social media te halen is het belangrijk dat ook projectleiders meer kennis opdoen over social media-campagnes.

Want ook voor projecten zijn gerichte campagnes vaak van grote waarde, helemaal wanneer de input van inwoners gewenst is. Vergroot de participatie van inwoners bij projecten door hen er via social media actief en bewust bij te betrekken. Wij van Cycle Media helpen organisaties uit de publieke sector hierbij en helpen jou en je projectleiders ook graag. Hierbij trainen we jullie social media-team, waarbij de focus ligt op de inzet van social media onder specifieke doelgroepen. Dit doen we onder andere vanuit modellen als ‘Customer Journey mapping’.

De volgende activiteiten doorlopen we:

  1. Aanscherping van het strategisch (communicatie)plan
  2. Integratie social media in organisatieprocessen
  3. Bewustwording social media van de projectleiders vergroten
  4. Promotie van nieuwsberichten
  5. Monitoring en bijstellen van advertenties
  6. Accountbeheer en monitoring van de pagina
  7. Advies en ondersteuning bij (grotere) projecten
  8. Rapportering en evaluatie

Wij helpen je graag verder

Met een kop koffie (of thee) leren we elkaar eerst kennen. We gaan met elkaar in gesprek over jullie huidige social media-strategie en jullie behoeften hierin. We vinden het ook altijd leuk om voorbeelden te geven van vergelijkbare gemeenten of publieke instellingen, om je een goed beeld te geven van de mogelijkheden. Op deze manier bespreken we waar begeleiding nodig is en welke trainingen het beste aansluiten.


Wil je hier meer over weten?

We denken graag met je mee over om erachter te komen welke mogelijkheden het beste aansluiten op jouw behoeften. Laat hieronder je gegevens achter en dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Bel mij terug

Vul hieronder je gegevens in en wij nemen contact met je op.