Aanleiding

Spirit wilt een afspiegeling zijn van de samenleving die intrinsiek wordt nagestreefd: een inclusieve, pluriforme maar herbergzame samenleving waarin iedereen meedoet en meetelt, en waarin mensen voor elkaar opkomen en er voor elkaar zijn. Ook als je de aansluiting mist met de samenleving. Vanuit deze ideologie lanceerde Spirit Pleegzorg een nieuwe campagne; De teller moet naar 0! Het doel van deze indringende campagne is om mensen te interesseren en hopelijk bewegen voor het pleegouderschap. Dit is nodig want er staan nog altijd (te) veel kinderen op de wachtlijst. Vanuit Spirit is er gekozen om de campagne vooral ‘social’ te voeren.

265.826

Mensen bereikt

1.301.562

Weergaven

20.510

Doorklikken naar pagina's

3.387

Reacties en deelacties

Aanpak

Tijdens de campagne is gebruik gemaakt van zeer diverse content, zo hebben we verschillende video portretten van pleegouders ingezet is er gebruik gemaakt van vlogs en waren er FAQ’s.

Resultaten

De campagne resulteerde in 200 aanvragen voor het informatiepakket en een flinke toename in het aantal aanmeldingen voor de informatiedagen.

Ruben Wolvekamp

Ruben gelooft in relationele sales. In contact komen bij klanten, behoeftes uitvragen en directe lijnen zien waar waarde kan worden toegevoegd. Naast Sales voor Cycle Media is Ruben een jenever liefhebber, deze hobby is wat uit de hand gelopen en sinds 2015 is hij dan ook trotse eigenaar van zijn eigen jenevermerk.


Bijpraten over dit project?

Vul hieronder je gegevens in en wij nemen contact met je op.

Projecten

Gerelateerde projecten

Gemeente Amsterdam
Mantelzorg Amsterdam

In Amsterdam bereikten we met een korte intensieve campagne 200.000 mensen.

Lees meer
Gemeente Breda
Breda laat mensen meebeslissen over geld

Breda laat mensen meebeslissen over geld.

Lees meer
Vervoerregio Amsterdam
Tel de fietsers

Bij 'Tel de fietsers' werd stilgestaan bij het gebruik van fietsverlichting in de schemer- en nachturen.

Lees meer